Friday, August 27, 2010

entry 1:: eh ade blog la!!

assalamualaikum.......ade orang x?bole masuk x??
dush sepak! 
eh saya ade blog la...maju gtu..sila kutuk puji!
alah maju ke?orang lain dah beranak brcucu dah pun..kekekeke
saya baby baru hisap ibu jari kaki ..salah tolong jolokkan ye......


orang kate klau nak ade blog nih:
1. kne kretip... <<haruslah sebab nanti br org xbosan mau bace...x gitu ker??
 alah xpe, saya wat blog ni syok sndiri jer, sdiri post n then sndiri baca..>> klau ade yg sudi bace, thumbs up to u!!

2.kne ade kamera...<<xpelu ape tuh name dslr ye??xpayah smua tu!! klau saya ade hset yg bole amik gmbar pon da kire kne buat knduri ksyukuran 1 kmpong!....tapi tu lah, hnset pon cm idup segan, asek mati xmahu..xpyh ckp nk amik gmbar, mms jauh sekali..eh ade la picture msej yg ade gmba kek birthday tu jer..pastu gmba lep u lep u kelip2 tu..>> haish mngenang nasib nset ksyangan si pneman setia tu.......bukan xnak beli tp xyah la mbazir kan??stakat nak hello2, msej2 tu nset besar baling anjing bole mati pengsan tu pun bole jugak (ini ayat sedapkan nafsu yang ingin sekali mahu merasa nset mahal tapi takdak duit den nak beli la xnak mbazir....mmbazir itu amalan syaitonnn ye kawan2...okeh!!! klau mau gmbar saya picit2 jer hurop2 atas laptop ni, then tnya encek G=google..musti byk gmba2 kluar...yezzz setel problem

3. kne suke bjalan2 carik makan @ tmpat2 mnarik....<haish fenin2 nk pikir yg ni..pe yg nak diciter nih???xpelah, saya citer bende yang bdekatan ngn saya jer sperti: a) cerita kawan2 satu aras kat blok ni, b) cerita dalam kain hati, c) cerita pasal gas2 beracun di lab saya, d)cerita pasal ade kapel xbrape nak matang duk dating ajer kat sbelah blok saya ni e) mengumpat ......tettttt itu saja cerita saya...(klau pegi jln n makan kat tmpat best pon bukan nye ade pic yg bole di snap...::mengeluh sampai berpeluh::

4. ade input menarik....yang ni bole la nk diusahakan..katenye usaha lif kejayaan.so marilah naik lif untuk bjumpa dgn kejayaan..(o_o)

5. jgn shy2 cat nak luahkan perasaan.....tp lau trhover sangat pon nanti kene lempang pulak dgn orang yang sudi baca 

6. jgn penat & putus asa......

ah cukuplah utk entry 1 ni...da penat....(xmmatuhi syarat yg ke-6) 
-
-
-
-
-
dimaafkan oleh diri sdiri untuk entry kepetama ini..nyte!!

hugs.......
konduktor bas..







No comments:

Post a Comment